کارگروه بیمه

  خدمات مشاوره حقوق کار شامل

۱- نحوی  تنظیم قرارداد باتوجه به نوع کار

۲-چگونگی پرداخت مزد ومزایا حین کار وپایان کارنحوی مزدبری کارگر

۳-تعهدات کارگر وتعهدات کارفرما درقبال یکدیگر

۴-تعلیق قرارداد کار

۵-خاتمه قرارداد کار

۶-تنظیم لیست حقوق

۷-ساعات ومدت کار، مرخصی، تعطیلات ، اضافه کاری، ماموریت، جمعه کاری

۸-حل اختلاف وداوری بین کارگر وکارفرما

۹-مراجع حل اختلاف ودادگاههای کار

۱۰-استفاده از بیمه بیکاری

وسایر موارد مرتبط باتنظیم رابطه کار ،طبقه بندی مشاغل، بهره وری ومزدموضع ماده ۴۷

۱۱-تشکیل شورای اسلامی کارو نماینده کارگر

۱۲- تشکیل کمیته انظباطی موضوع ماده ۲۷قانون کار

۱۳- کارهای سخت وزیان آوروچگونگی استفاده کارگران

۱۴-پیمان های دسته جمعی

۱۵-بازرسی کار وحوادث حین کار

و……

شرح خدمات بیمه اجتماعی

۱-قراردادهای پیمانکاری ازشروع کارتاصدورمفاصاحساب ماده ۳۸قانون تامین اجتماعی

۲-   بررسی دفاترقانونی وحسابرسی

۳-تهیه وتنظیم لایحه دفاعیه جهت هیات های بدوی وتجدیدنظرتاحصول نتیجه

۴-  برقراری مستمری .بازنشستگی ،ازکارافتادگی ،بازماندگان

۵- مشاوره حضوری ساعتی ومشاوره طی قراردادسالانه

۶- بررسی وارایه طریق جهت بدهی های قطعی

۷-دریافت کد کارگاهی جهت کارخانجات وشرکت ها جهت ارسال لیست بیمه شدگان

۸-   دریافت مفاصاحساب نقل وانتقال ماده ۳۷قانون تامین اجتماعی

۹-  برگزاری کلاسهای توجیحی وآموزشی

چند سوال و چرایی مهم و حیاتی به زبان ساده :

1-چرا در مورد قوانین و ضوابط بیمه، اطلاعات کافی نداریم؟

2- چرا سیستمی برای اطلاع رسانی جهت آگاهی مشتریان و خریداران بیمه وجود ندارد؟

3- چرا بیمه نامه ها و قراردادهای بیمه، بدون اظهار و اعمال نظر خریداران بیمه، طراحی و تنظیم می شود و مشتریان بیمه، مجبور به قبول تعهدات تحمیلی می باشند؟

4- چرا در زمان بروز خسارت، مشتریان بیمه مجبور به قبول برآورد نظر کارشناسان بیمه می باشند و راجع به حق خسارت خود ، اطلاعاتی ندارند و توان و جایگاهی برای دفاع از خود سراغ ندارند؟

5- چرا بیمه نامه ها به صورت نسبی و ناقص و با کارایی کم صادر می شود و این امر باعث بروز مشکلات فراوانی در زمان خسارت شده است ؟

6- چرا با داشتن بیمه نامه ، هنوز نگران هستیم و نمی دانیم در زمان خسارت ، شرکت های بیمه چه برخوردی با ما خواهند داشت ؟

7- چرا سازمان های بیمه گر و شرکت های بیمه اطلاعات کافی در اختیار مشتریان بیمه نمی گذارند و اینکه چرا فروشندگان بیمه اطلاعات کافی و فنی ندارند و یا اینکه آن را در اختیار بیمه گذاران خود قرار نمی دهند؟

شما چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟

1-فکر می کنید استفاده و اعتماد به نمایندگان و فروشندگان بیمه که نماینده و وکیل شرکت های بیمه هستند ودر قراردادهای بیمه طرف مقابل شما می باشند، راه حل مناسب و مقرون به صرفه ای برای این مساله می باشد.

2- راه حل اساسی کسب آگاهی و اطلاعات از مجموعه ای به جز شبکه فروش بیمه و شرکت های بیمه خواهد بود.

3- ایجاد یک کارگروه فعال و متخصص از کارشناسان بیمه (خارج از شبکه فروشندگان بیمه) می تواند این توانایی را برای کنترل و اصلاح قراردادهای بیمه ایجاد نماید و مشکلات زمان بروز خسارت را مرتفع نماید.

ارائه خدمات مشاوره در خصوص بیمه های بازرگانی و تجاری و بیمه های اجتماعی به اعضاء انجمن (به شرح ذیل) به منظور ارائه اطلاعات و آگاهی های لازم جهت انعقاد قراردادهای بیمه ای و خرید بیمه نامه های فنی و تخصصی، در تقابل با فروشندگان بیمه، جهت جلوگیری از تبعات و مشکلات زمان بروز خسارت

2-1- ارائه اطلاعات بروز رسانی شده به اعضاء جهت اطلاع از قوانین و آیین نامه ها

2-2- ارائه الگو ها و فرمت های اصلاح شده و تغییر یافته بر اساس نیاز اعضاء، جهت اخذ بیمه نامه های فنی و تخصصی

2-3- بررسی بیمه نامه ها و سوابق گذشته جهت انجام اصلاحات و تکمیل تعهدات، جهت جلوگیری از مشکلات زمان بروز خسارت

2-4- پیگیری پرونده های خسارت توسط داوران و وکلای تخصصی بیمه، تا مرحله دریافت خسارت

2-5- بررسی استعلام های انجام شده توسط اعضاء، به منظور تطابق درخواست های استعلام شده با تعهدات ارائه شده توسط شرکت های بیمه و نیز کاهش و تعدیل حق بیمه های پرداختی

توضیح اینکه خرید بیمه نامه صرفا” به عهده اعضا خواهد بود و حیطه وظایف گروه مشاوره خارج از بحث خرید و نقطه مقابل فروشندگی بیمه خواهد بود.

« آیا تا کنون برای  دریافت خسارت از شرکت های بیمه و بیمه های اجتماعی با مشکل مواجه بوده اید؟! »

« از قوانین اداره کار و رفاه اجتماعی و نحوه داوری بین  کارگر و کارفرما چقدر می دانید؟! »

احتراماُ همانطور که مستحضرید مشکلات فراوانی بعضا  در دریافت خسارت، غرامت و ایفای تعهدات از بیمه های بازرگانی و اجتماعی و همچنین امور اداره کار، ایجاد می شود. به منظور جلوگیری از مشکلات موجود در زمان بروز حوادث و دریافت خسارت و نیز ارتقاء سطح آگاهی اعضاء محترم در رابطه با کلیه رشته های بیمه بازرگانی و بیمه های اجتماعی و اداره کار، این انجمن، کارگروهی منتخب و متشکل از کارشناسان با تجربه و متخصص و مدیران ارشد و اسبق سازمان های مربوطه را جهت تقابل با شرکت ها و مؤسسات بیمه گر و فروشندگان بیمه، به منظور اصلاح و کنترل قراردادهای بیمه و همچنین مشاوره در امور کار و رفاه اجتماعی، ایجاد نموده است. این کارگروه با ارائه راه کارها و فرمت قراردادهای بیمه ای، جهت اخذ استعلام های صحیح و قابل تشخیص، ضمن راستی آزمایی قراردادهای بیمه، از مشکلات زمان بروز خسارت جلوگیری خواهد نمود. و همچنین با اخذ بیمه نامه فنی و کاربردی، موجب کاهش حق بیمه های پرداختی به شرکت های بیمه گر خواهد شد و در زمان بروز حوادث نیز با پیگیری و دریافت خسارت وارده در زمان مناسب ایفای نقش خواهد نمود.

در این خصوص در صورت نیاز به مشاوره تلفنی امکان تماس و دسترسی امکان پذیر خواهد بود و در صورت نیاز به مشاوره حضوری و دریافت اطلاعات و فرمت  قراردادها و نیز واگذاری پرونده های خسارت، لوایح ، داوری و سایر پرونده های مربوطه، هماهنگی لازم جهت ملاقات حضوری و بررسی پرونده ها توسط  جناب آقای حسن پور صورت خواهد گرفت.

خدمات کارگروه بیمه ویژه اعضاء انجمن

ارتباط با کارگروه بیمه

یاد آور می شود بررسی سوابق مجموعه فوق نشان از کیفیت بالای خدمات و رضایتمندی حداکثری مشتریان را دارا می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های
ذیل تماس حاصل فرمائید.

09151151221
آقای بهرام حسن پور

09155121353
09159258026
مهندس حمیدرضا مزاریان
دبیر انجمن مراکز تحقیق و توسعه