کارگاه آموزشی تحقیقات بازاریابی(راهکار تبدیل خواسته مشتریان به فرمول محصول )
یکی از وظایف اصلی بنگاه های تولیدی و خدماتی که باید بصورت مستمر انجام شود، برنامه توسعه و تولید محصولات جدید می باشد. برای اینکه محصول جدید حضوری موفق در...
یکی از وظایف اصلی بنگاه های تولیدی و خدماتی که باید بصورت مستمر انجام شود، برنامه توسعه و تولید محصولات جدید می باشد. برای اینکه محصول جدید حضوری موفق در...
آموزش مهارت های نرم به سازمان ها اهمیت بسیار زیادی دارد. این مهارت ها شامل مهارت های ارتباطی، هوش هیجانی ، اصول سرپرستی، مدیریت و رهبری، کار تیمی، تصمیم گیری...
شانزدهمین دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه، که از 28 تیر شروع شده بود توسط انجمن مراکز تحقیق و توسعه برگزار شد. این دوره در اطلاعیه برگزاری دوره مدیریت تحقیق...
هدف رویداد شیکاپ به استحضار میرساند رویداد استارتاپی شیکاپ با هدف ترویج، شناسایی و حمایت از کسب و کارهای جدید و نوآورانه در خوشه پوشاک و کمک به ارتقا و...
بررسی ها نشان داده که مدیران محور و پایه توسعه و پیشرفت سازمان می باشد. مدیران موفق با نگاهی به درون و تقویت روحیه رهبری در وجود خود باعث...
سر فصل های این دوره: هزینه های سرمایه گذاری ثابت، هزینه های قبل از بهره برداری اقلام هزینه های تولید، هزینه های ستقیم و غیر مستقیم، هزینه های ثابت...
سر فصل های این دوره: اقتصاد خرد تحلیل ساختار بازار تحلیل رفتار بنگاه تحلیل رفتارهای استراتژیک اقتصاد کلان آشنایی با حساب های ملی آشنایی با نظام پولی آشنایی با...
مجری این دوره خانه صنعت، معدن و تجارت میباشد. در این دوره موارد زیر بررسی میشوند و مورد گفت و گو قرار میگیرند. فرآیند شناسایی فرصت و استفاده از ظرفیت...
به اطلاع می رساند بدلیل اهمیت و نقش انرژی در بالا بردن بهره وری سازمان و درگیری بسیاری از بنگاه های تولیدی سطح استان با موضوع انرژی و روشهای...